Sunday, March 7, 2010

sanah helwah ya akhi!

SELAMAT HARI MEMBESAR BANGCIK!



Bismillahirrahmanirrahim
7 March 2010


Dah 11 tahun.
Dah tiba masanya untuk membesar dengan lebih tinggi.hehe..

Wow.dah lebih sebelas tahun hidup dengan Alif.rasa mcm sekejap sahaja hari pertama tengok bangcik dalam dakapan emak.sangat sekejap.

Dan dah hampir sebelas tahun jua Alif menjadi adik yang terbongsu (termanja,terkecik,tercomel dan ternakal).Dibuli,dimarah,disuruh.tapi dah menjangkau usia setua ini,sudah tiba masa untuk kurangkan sikit ke-baby-an yang dulu ye.(jgn nangis2 lgi!hehe).but still, cbe maintain yg chubbiness tuh,kang xde tempat nk lepas geram.

Ingat,seumur hidup yang panjang ni, hanya sekali je kita menjadi kanak-kanak.dalam sekali ini juga,raikan ia sebaik mungkin.jangan terlalu sibukkan diri dengan study.tapi jangan pula terlalu leka bermain.ingat, apa2 pun study mesti mendahului.dan mesti capai cita2 tu.(dah ad blum?)

dan yang paling penting,belajar jadi manusia yang hebat.
yang pasti, you'll always be our dearest adik.
dan sebab yang pasti jua, bangcik ADIK YANG TERHEBAT!

all the best for you, akhi.